نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس باحضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان و روسای ادارات شهرستان تکاب برگزار شد.

به گزارش    خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این نشست فرماندار تکاب با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: گرامیداشت روز جهانی قدس با تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی عجین شده است.

ایرج ثقفی افزود: روز قدس یادگار ماندگار و تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و نشانگر اتحاد مسلمانان جهان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

وی بیان کرد: مسلمانان جهان در روز جهانی قدس پابه‌پای هم در حین عبادت و روزه‌داری، به دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی می‌پردازند.

فرماندار در پایان بر اتخاذ تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن روز جهانی قدس تأکید کرد.

در این نشست همچنین امام جمعه شهرستان تکاب نیز با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: برخی از کشورهای عربی با همکاری شیطان بزرگ می‌خواهند عظمت این روز را کم‌رنگ جلوه دهند اما تاکنون در این راستا ناموفق بوده‌اند.

حاج آقا محمدی افزود: امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه‌های لازم برای به صحنه آمدن ملت‌های مسلمان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف فراهم شده است.

وی با اشاره به الگو بودن جمهوری اسلامی ایران در برپایی روزجهانی قدس افزود: مسلمانان جهان همگام با ملت اسلامی ایران در روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهند نمود.

در پایان این نشست مقرر گردید ساعت شروع راهپیمایی روز جهانی قدس در تکاب رأُس ساعت 12 ظهر روز جمعه از چهار راه مرکزی می باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.