سعادت استاندار آذربایجان غربی در پیامی از مردم هميشه در صحنه آذربايجان غربي خواست تا همراه با مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری دشمن شکن داشته و حمایت و همراهی خود را با آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین اعلام نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این پیام آمده است :

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملتهای آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

اکنون و در این مقطع حساس و مهم و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بعنوان یادگار ارزشمند و تاثیرگذار حضرت امام(ره)، تمامی برادران و خواهران و مردم شريف، غيور، انقلابي و هميشه در صحنه آذربايجان غربي همراه با مردم سراسر کشور در حضوری دشمن شکن، حمایت و همراهی خود را با آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند نمود. مردم روزه دار استان یکبار دیگر با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، به استکبار جهانی و خائنان به آرمانهای فلسطین خواهند فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود دست نخواهند کشید و به مبارزان فلسطینی، این امید را خواهند داد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنها هستند. از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين قدس شريف را خواستارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.