فرماندار شهرستان بوکان: در گذشته بسیاری از مناطق شهرستان کمتر در برنامه ریزی شهری گنجانده شده اند و این در حالی است که باید برای کلیه نقاط بوکان بصورت یکسان برنامه ریزی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جمال خسروی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بوکان، شهری مهاجرپذیر و پر جمعیت است ، متاسفانه توسعه بسیاری از مناطق به حاشیه افتاده که یکی از آنها امیرآباد است.

وی گفت: امروز باید مردم و مسئولین دست به دست هم در راستای آبادانی هر چه بهتر شهرستان مخصوصاً مناطقی که در حاشیه هستند در تلاش باشیم.

فرماندار شهرستان بوکان اظهار داشت: خوشبختانه در مناطق حاشیه شهر برنامه های وسیعی صورت گرفته است و در هفته های گذشته از پروژه های در دست اجرای منطقه امیرآباد از قبیل آسفالت خیابانها، جدول گذاری ،سنگ فرش معابر و پروژه های مربوط به فاضلاب بازدید بعمل آمدکه در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

دکتر خسروی با اشاره به فرا رسیدن برداشت محصولات کشاورزی افزود: در زمینه خرید محصولات کشاورزی از قبیل جو و گندم هیچ مشکلی نداریم و مراکز خرید تضمینی گندم و جو به صورت فعال آمادگی خرید محصولات کشاورزان را دارند.

وی در ادامه به معضل خانمان سوز اعتیاد اشاره کرد و گفت: همه ما مؤظف هستیم در شرایط موجود که آمار بیکاری شهرستان بوکان از آمار استانی بیشتر است، بیش از پیش مواظب فرزندامان باشیم تا در دامان پدیده شوم اعتیاد گرفتار نشوند.

فرماندار شهرستان بوکان با اشاره به معضل بیکاری اظهار داشت: سرمایه گذاران بجای اینکه پولهای خود را در بانک ها یا املاک سرمایه گذاری کنند می توانند با در طرح های اشتغالزایی سهیم و از آمار بیکاری بکاهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.