دادستان عمومی انقلاب شهرستان بستان آباد گفت:در سال گذشته 12 هزار پرونده در دادگستری بستان آباد تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علیپور آلانق در جمع مردم شهرستان بستان آباد با بیان اینکه شهرستان بستان آباد دارای 100 هزار نفر جمعیت می باشد افزود:در سال گذشته هفت هزار پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع شده بود که متاسفانه 26 درصد از آن به مصالحه انجامید.

وی از عزم دستگاه قضا برای برخورد با ربا خواری نیز خبر داد و افزود:در شهرستان بستان اباد ربا خواری مشاهده می شود و اگر مردم در این باره با دستگاه قضایی شهرستان همکاری کنند می توان با آن برخورد کرد.

دادستان بستان اباد با انتقاد از کم رنگ شدن فریضیه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آن را متوجه عموم مردم و دستگاههای فرهنگی دانست و افزود:اینکه مردم در عمل به امر به معروف و نهی ازمنکر هر چقدر دوری کنند به همان اندازه شاهد آسیب های اجتماعی خواهیم شد.

وی گفت:دستگاه قضایی شهرستان بستان آباد کاملا با متولیان و آمران امر به معروف و نهی از منکر همراهی خواهد کرد.

علیپور بخش عمده ای از بزهکاریهای اجتماعی را متوجه ماهواره دانست و خاطر نشان کرد:متاسفانه شاهد استقرار بشقاب های ماهواره در خانواده ها هستیم  و این امر باعث شده که فرهنگ غلط بیگانه به طور ناخواسته در خانواده ها و جامعه ترویج شود.

وی الگو پذیری جوانان از طریق ماهواره و رسانه های بیگانه را یاد آور شد و افزود:جای تاسف است ما با داشتن پیشینه تاریخی اسلامی و ارزش های انقلابی دنبال الگوهای غربی باشیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.