امام جمعه سراب با انتقاد از وضع نامناسب و پوشش ظاهری برخی از مسافرین عبوری گفت : برخی میهمانان مسافرنما با حضور در میادین ورودی و خروجی شهر جو و نظم فرهنگی این شهر را مختل کرده اند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اکرمی در جلسه سه گانه شورای فرهنگ عمومی ، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکرو ستادنماز جمعه با بیان اینکه شهر سراب شهری مذهبی و اهالی آن متدین هستند افزود : پوشش نامناسب بعضی از مسافرین عبوری موجب ناراحتی و نگرانی مردم این شهرستان شده است .

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی و همگانی است تاکید کرد : اصناف و کسبه باید به افراد بد حجابی که جهت خرید به مغازه هایشان مراجعه می کنند تذکرلسانی دهند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب ، همچنین از عوامل نیروی انتظامی و گشت های امربه معروف ونهی از منکر خواست تا جهت کنترل و مهار این پدیده زشت ، ضمن حضور مستمر در اماکن عمومی به وظایف خود بیش از پیش عمل کنند .

وی،بر پرهیز از ساده انگاری در مورد حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت : سهل گرفتن بدحجابی و بی حجابی در حقیقت دهن کجی به تعالیم و احکام مسلم قرآنی است.

 گرشاسبی ،فرماندار شهرستان سراب نیز، فاصله گرفتن از حجاب و عفاف را معادل نزدیک شدن به بی اعتقادی و بی ایمانی دانست و افزود: بی حجابی نشانه روشنی از ضعف اعتقاد و باورهای دینی هر فرد است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.