امام جمعه ورزقان با اشاره به هفتم تیر روز شهادت دکتر بهشتی و یاران صدیقش، وی را مظهر عدالت در جامعه اسلامی ایران دانست و گفت: نامگذاری هفتم تیر به عنوان روز قوه قضائیه نشانگر رسالت بسیار سنگین قوه قضائیه در برقراری عدالت در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام مسعود مهدوی انتظار مردم از قوه قضائیه را برخورد با فساد و ظلم و جور دانست و گفت: کاهش تعداد پرونده‌های قضایی و رضایت مندی مردم شهرستان ورزقان از خدمات دادگستری شهرستان گویای موفقیت دادگستری ورزقان در برپایی عدالت و کاهش معضلات اجتماعی است.

وی گفت: برای عدالت گستری در جامعه و مبارزه با هرگونه فساد و ناهنجاری باید وحدت و همدلی دربین سران قوا ایجاد و نهادینه شود تا با ایجاد بستر لازم در جامعه در جهت آرامش و آسایش مردم قوه قضائیه بتواند با تبعیت از قوانین اسلامی در انجام وظایف خود موفق باشد.

خطیب جمعه ورزقان با محکوم کردن لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط حکام آل خلیفه از بحرین، این اقدام را برخواسته از اتاق فکر آل سعود و صهیونیسم دانست و عنوان کرد: ملت‌های مسلمان به ویژه مردم ولایت مدار ایران اسلامی در روز جهانی قدس جواب دندان شکنی به رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم در فلسطین اشغالی خواهند داد.

وی با اشاره به روز صنعت و معدن و تبریک این روز به فعالین عرصه صنعت و معدن کشور و شهرستان، سرمایه گذاری در زمینه معادن را یکی از مهمترین راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد: شهرستان ورزقان با دارا بودن بیش از ۱۲ معدن فعال؛ معدنی‌ترین شهرستان استان آذربایجان شرقی است و با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی باید کارخانه‌های ذوب و پالایش و صنایع پایین دستی مس و معادنی چون طلا در شهرستان ورزقان احداث شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.