معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متأهل متقاضی خوابگاه

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ظرفیت تعداد خوابگاه‌های متأهلی‌ جوابگوی دانشجویان متقاضی نیست گفت: به دانشجویان متأهل واجد‌الشرایط ،وام ودیعه مسکن پرداخت می‌شود.

 رضا خانی‌جزنی معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تعداد خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: مجموع خوابگاه‌های ‌تحت پوشش این دانشگاه 14 دستگاه است که خوابگاه‌های دخترانه شامل یک مجتمع خوابگاهی‌ و 5 خوابگاه مجزا و خوابگاه‌های پسرانه‌ شامل یک مجتمع خوابگاهی‌، 6 دستگاه خوابگاه مجردی‌ و یک دستگاه خوابگاه متأهلی‌ است.

وی با بیان اینکه از 14 خوابگاه موجود 12 خوابگاه ملکی و 2 خوابگاه استیجاری هستند افزود: ظرفیت این مجموع این خوابگاه‌ها 4 هزار نفر و ظرفیت خوابگاه متأهلی‌ 34 خانوار است.

جزنی‌ ادامه داد: کمبود خوابگاه‌های متأهلی‌ مشکل خیلی از دانشگاه‌های کشور است که دانشگاه تصمیم گرفته برای پاسخگویی به متأهلین متقاضی به جای تحویل خوابگاه متأهلی‌ به دانشجویان واجد‌الشرایط وام  ودیعه مسکن برای اجاره خانه در تهران، پرداخت کند.

جزنی‌ به برنامه دانشگاه برای تبدیل خوابگاه‌های استیجاری به ملکی تأکید کرد: دانشگاه در نظر دارد با ساخت دو مجتمع خوابگاهی‌ برای اسکان دانشجویان دختر و پسر دو خوابگاه استیجاری خود را مسترد نمایند به همین منظور قرار  است و خوابگاه در منطقه اوین و اشرفی‌ اصفهانی ساخته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار