استاندار زنجان گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از صنایع دانش‌بنیان پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛انصاری افزود : در سطح استان نیز باید پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان سرعت بیشتری پیدا کند.

وی در یازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، بابیان اینکه برنامه‌ریزی برای بخش مسکن و ساختمان در ایجاد رونق اقتصادی در صنعت و معدن و اشتغال حائز اهمیت است،ادامه داد: رکود حاکم بر معاملات بازار مسکن و ساخت‌وساز، انگیزه سرمایه‌گذاران برای ورود به این بخش را کم کرده که باید راهکارهای حمایتی نظیر کاستن از هزینه‌های اخذ پروانه ساخت ارائه شود.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی جایگاه خوبی دارد، تصریح کرد: برای حمایت از صنایع دانش‌بنیان، ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است؛ لذا در سطح استان نیز باید پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان سرعت بیشتری پیدا کند.

انصاری اضافه کرد:اگر شرکتی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد اما صاحبان آن علاقه‌مند به اتمام آن نباشند نمی‌توان به‌صرف اتکا به سیاست‌های حمایتی دولت، شرکت را تکمیل کرد و باید اراده مالکان بر این امر بوده و بخش خصوصی پای‌کار باشد.

در این جلسه مصوب شد برای ۹ واحد مجتمع در حوزه گردشگری که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد هستند، ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار تأمین و بانک‌ها موظف شدند در کمتر از یک‌ماه تسهیلات در اختیار این واحدها قرار دهند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۱ تير ۱۳۹۵
باسلام اینجانب الله کرم مرادی از سال 88 نیروی شرکتی در ساز مان میراث فرهنگی فارس بوده به مدت دوسال بعداز ان نیروی قرار دادی تبدیل وضعیت شدم متاسانه دراین دولت بازهم نیروی شرکتی شدم