دیوار «نگرش» در آبادان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان گفت:هدف  راه اندازی دیوار نگرش افزایش اشتیاق و جلب نظر کودکان، نوجوانان و جوانان به کتابخوانی و تبدیل آن به یک عادت همگانی، تشویق مردم به کتابخوانی و ارتقای سطح سرانه مطالعه است.

سمیرا کردی زاده با اشاره به مهیاسازی فضا و امکانات مورد نیاز راه اندازی نخستین  دیوار نگرش در منطقه امیری افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در هفته آتی این دیوار جهت استفاده عمومی راه اندازی می شود.

وی گفت: همانگونه که جسم آدمی نیاز به خوراک دارد، ذهن نیز نیاز به خوراک که همانا مطالعه کتاب هست، دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان از شهروندان فهیم و با فرهنگ آبادانی خواست تا علاوه بر سهیم شدن در این اقدام فرهنگی، در نگهداری کتاب ها در این مکان نیز کوشا باشند.

کردی زاده افزود: در مکان یاد شده علاوه بر کتاب هایی که توسط معاونت فرهنگی شهرداری تهیه و در آنجا برای مطالعه عموم نهاده می شود، روابط عمومی شهرداری نیز وظیفه تهیه و عرضه روزانه روزنامه ها در این مکان را بر عهده دارد.شهروندان در این محل قرار دهند و اگر کتابی را نیز برای مطالعه در این مکان یافتند از آن برای مطالعه در همان مکان و قرار دادن دوباره کتاب در محل بهره ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.