مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر آستان قدس از اهدا قرآن تک برگی اهدا شده مقام معظم رهبری به موزه آستان قدس رضوی در قالب بسته تبلیغاتی به بازدید کنندگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود فرزانه افزود: موسسه چاپ و نشر آستان قدس رضوی دریازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد حضور یافته و به عرضه محصولات خود پرداخته است.

وی گفت: قرآن تک برگی ارائه شده، پوستری ۷۰ سانتی است که در آن کل قرآن با خط ریز به صورت ویژه و دست‌نویس کار شده است و به بازدیدکنندگانی که به غرفه مؤسسه چاپ و نشر آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن مشهد مراجعه می‌کنند، اعطا خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر آستان قدس رضوی با بیان اینکه همکاران مؤسسه برای برگزاری جلسات، نشست تخصصی و کارشناسی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مستقر هستند، افزود: این جلسات و نشست‌های تخصصی در راستای بررسی و ارتقای کیفیت چاپ قرآن و تبیین شیوه‌های افزایش کیفیت در تولید قرآن مجید، درنظر گرفته شده است.

فرزانه گفت: بر این اساس علاقه مندان می‌تواند با حضور در این نمایشگاه در خصوص برگزاری جلسات و کم و کیف محصولات مشاوره بگیرند.

مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر انتشارات آستان قدس رضوی همچنین از راه اندازی خط تولید جدید چاپخانه برای بسته‌بندی محصولات فرهنگی خبر داد و ادامه داد: این محصولات فرهنگی شامل کتاب قرآن است. امکانات این خط تولید معرفی و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

فرزانه خاطرنشان کرد: این موسسه در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، قرآن‌های معمولی را که بیش از ٤٠ نوع در طول سال در سایز، قد و ترکیب مختلف چاپ شده است، در قالب جدید با تنوع زیادی در نوع صحافی و کاغذ، خط، ترجمه و تذهیب، برای علاقه مندان عرضه کرده است.

انتهای پیام/س - س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.