به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمدعلی جاوید اظهار کرد: سامانه مدیریت شهری یکی از راههای آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری بوده تا بتوانند درخواستها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی حوزههای کاری شهرداری و مدیریت شهری دریافت کند.
شهردار یاسوج گفت: سامانه 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان و متقابلا ایجاد زمینه بررسی میزان آشنایی، بهرهگیری و رضایتمندی شهروندان یاسوج به عنوان مخاطبان و مشتریان اصلی فراهم ساخته است.
جاوید افزود: پویایی، کارآمدی، اجتناب از گستردگی بیش از حد، کنترل و تحلیل اطلاعات ،آموزش و ارتقاء علمی و توانمندسازی منابع انسانی، نظارت دقیق بر عملکرد واحدها و مسؤولان، فرهنگسازی و اطلاعرسانی از جمله مؤلفههای مهم سامانه مدیریت شهری است.
وی اظهار داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی از مشکلات شهر، طبقهبندی و بررسی دقیق و آماری مشکلات به صورت منطقهای و محله ای و افزایش رضایتمندی شهروندان از سیاستهای راهبردی است.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری یاسوج نیز در این مراسم گفت: ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و هوشمند بین شهروندان با مجموعه شهرداری، مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات، هدفمند کردن ماموریتهای شهرداری و جلوگیری از اتلاف وقت از اهداف راهاندازی مرکز سامانه 137 است.
اسلام محمودی افزود: شناسایی اولویتهای شهری از دید شهروندان و برنامهریزی برای آن، زمینهسازی تحقق سیستم واحد مدیریت شهری، فراهم شدن زمینه مشارکت فعال و موثر شهروندان در حل معضلات شهری، همچون تخلفات ساختمانی و سد معبر و.... از اهداف دیگر راهاندازی این سامانه است.
انتهای پیام/ف