در سال 94 بیش از 980 هزار دلار به وزن 660 تن محصولات و فرآورده های گوشتی طیور از طریق گمرک استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مدیر کل گمرک استان سمنان با اعلام این خبر افزود : این صادرات مربوط به خود گمرک استان است که صادر کنددگان دیگر از طریق گمرکات دیگر استان ها به خارج از کشور صادرات خود را انجام دادند.

سعدالدین به تسهیلات ویژه به صادر کنندگان کشور اشاره کرد و گفت : برای فرآورده های گوشتی و سایر مواد فساد پذیری بالا ، نیروهای ما به صورت تمام وقت و حتی در روزهای تعطیل  مشغول به فعالیت هستند و ازاین طریق محدودیت ها ی زمانی و مکانی برای انتقال محصولات  به کشورهای هدف را به حداقل رسانیدیم.
وی با اشاره به نفوذ و رقابت در بازار های جهانی تصریح کرد : بازار صادرات در کشور های همسایه رونق گرفته و این امر می طلبد صادر کنندگان ایرانی در بحث کیفیت و بسته بندی محصولات تلاش بیشتر با آگاهی کامل نسبت به جوامع هدف اقدام به تولید و صادرات داشته باشند.
مدیر کل گمرک استان سمنان نیاز سنجی و کیفیت بالا و صرفه اقتصادی را سبب پیروزی در رقابت های صادرات برشمرد و اظهار داشت : صادر کنندگان استانی می توانند با اخذ گواهینامه های بهداشتی و مجوز برای بازدید کنندگان نمایندگان بین المللی و تولیدات کم هزینه بازار های هدف را به سمت خود جذب کنند.

سعدالدین با تاکید بر اقدامات و مشوقات دولت برای صادرکنندگان ایرانی گفت : در سال 95 جوایز صادراتی از نیم تا 3 درصد به صادر کنندگان پرداخت خواهد شد و همچنین تسهیلات بانکی با بهره کم به صادر کننندگان از دیگر ابلاغات هیئت دولت به تمامی دستگاه های مرتبط است.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: گمرک ، طیور ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.