پارلمان کانادا با قانون جنجالی اتانازی موافقت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، پارلمان کانادا روز گذشته با قانون جنجالی مرگ به کمک پزشکان یا "مرگ خوب" (اتانازی) موافقت کرد.

اتانازی کمک به بیماران ناامید از بهبود و کمک به مرگ آنهاست. با تصویب این قانون در پارلمان کانادا، این کشور از جمله کشورهای معدودی خواهد شد که به پزشکان اجازه می دهد به مرگ بیماران ناامید  از بهبودی کمک کنند.

پیش از کانادا، کشورهایی همچون هلند، سوئیس، آلبانی، کلمبیا و ژاپن به همراه شش ایالت آمریکا این اقدام را مجاز شمرده بودند.

این در حالی است که اتانازی در بسیاری از کشورها غیر قانونی است. بسیاری از مردم جهان این اقدام را خلاف مشیت الهی می دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
دیوانه به تمام معنا هستن البته از این کشور ها بیشتر از این انتظاری نیست چون کشوری که خدا رو قبول نداره منکر میشه یا به جنگ با خدا میره این طور رفتار ها مورد انتظاره
Iran (Islamic Republic of)
بینوا
۲۲:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
دوست عزیز جهت اطلاعت تو همین ایران خودمون هم بعضی از صاحب نظارن معتقد به اجرا این قانون هستن.و معتقدن وقتی انسانی که داره از بیماری زجر میکشه و دیگه هیچ امیدی به زنده بودنش نیست.اگر خواست میتونه ب زندگیش پایان بده تا لااقل مرگ راحتی داشته باشه
آخرین اخبار