مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ار فعالیت 4 هزار مؤسسه در حوزه قرآن و عترت در کشور خبر داد.

فعالیت 4 هزار مؤسسه در حوزه قرآن و عترت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمدمهدی احمدی در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت از این مؤسسات، زمینه ترویج و اشاعه بیش از پیش فرهنگ قرآنی را فراهم کرده است.

وی، بهره گیری از زبان هنر برای ترویج آموزه های قرآنی را از مهمترین برنامه های این وزارتخانه اعلام کرد و افزود: از هنرمندان رشته های مختلف برای ترویج فرهنگ قرآنی، ضمن اعطای کمک های ویژه حمایت می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امسال ویژه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در استان ها شامل سه بخش نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی، جشن رمضان و طرح یک آیه است.

احمدی گفت: در این راستا، در 10 استان کشور نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی، در 10 استان جشن رمضان و در 10 استان دیگر طرح یک آیه اجرا می شود.

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزارهای قرآنی چهارمحال و بختیاری در قالب دومین ویژه برنامه جشن رمضان، تا 8 تیرماه و به مدت 10 روز در فرهنگسرای شهرکرد برپا و از ساعت 10 صبح تا 22 هر روز پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار