دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزارهای قرآنی استان چهارمحال و بختیاری در قالب دومین ویژه برنامه جشن رمضان در فرهنگسرای شهرکرد افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در شهرکرد افتتاح شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صبح امروز شنبه 29 خرداد همزمان با ماه مبارک رمضان و در آیینی با حضور محمدمهدی احمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و مسئولین استانی در فرهنگسرای شهرکرد، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزارهای قرآنی استان در قالب دومین ویژه برنامه جشن رمضان گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این نمایشگاه، با حضور ناشران برجسته کشوری و در 40 غرفه تا 8 تیرماه امسال به مدت 10 روز ادامه دارد.

جواد کارگران، با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 22 هر روز پذیرای علاقمندان است، افزود: محصولات این نمایشگاه نیز با تخفیف 15 تا 50 درصد عرضه می شود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه شامل 15 غرفه فروش کتاب و نرم افزار، 4 غرفه ویژه کودکان، غرفه بازی های رایانه ای، غرفه اکران فیلم های کوتاه با مضامین قرآن، عترت و شهدا، غرفه یادمان شهدا، غرفه محافل و نشست های تخصصی، غرفه عفاف و حجاب با عنوان «هیچ کس را به خاطر مراقبت از جواهراتش سرزنش نمی کنند»، غرفه ثبت نام مشهد اولی ها جهت اعزام و ... است.

کارگران ادامه داد: نمایشگاه هنرهای تجسمی قرآنی، مراسم و محافل انس با قرآن، اجرای تئاتر خیابانی، تجلیل از فعالان قرآنی، شب شعر و خاطره، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست های علمی و فرهنگی، کارگاه های تخصصی ویژه کودک و نوجوان و تعویض قرآن های چاپ قدیم با قرآن های چاپ جدید از برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.

بازدید از سه مجتمع فرهنگی هنری و حضور در نشست شورای مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از دیگر برنامه های سفر مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار