امام جمعه حمیدیه با اشاره به پرداخت‌های نامتعارف و غیرقانونی در سیستم دولتی گفت: انتظار می‌رود قوای سه گانه با پیگیری قانونی این موضوع برای ملت مشخص کنند بر اساس چه قانونی برخی حقوق‌هایی با میزان پرداختی بالا و برخی حقوق ناچیز می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت‌الا‌سلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ثمره تقوای الهی است اظهار کرد: اساس این تقوا به ثمر نشستن ایمان و تقرب الهی است.


وی با اشاره به صفت حسد در برخی انسان به‌عنوان رذیل‌ترین صفات انسانی افزود: بر اساس همین صفت بود که بین هابیل و قابیل فرزندان حضرت آدم اختلاف پیش افتاد و سبب کشته شدن یکی از آنها شد.

امام جمعه شهرستان حمیدیه با دعوت مردم به تقوای الهی تاکید کرد: مردم از رمضان از این فضیلت و نعمت الهی استفاده کرده و ایمان؛ تقوا و دوری از گناه را سرلوحه زندگی خود قرار بدهند.

وی با اشاره به سفارش مقام معظم رهبری به کارگزاران نظام مبنی بر حفظ قدرت کشور خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده است که تمام مسؤولان نظام آستین‌ها را بالا بزنند تا کشور بیش از بیش قدرتمند شود.

هاشمی با بیان اینکه از مساله برجام دو مقوله استنباط می‌شود گفت: برخی مخالف برجام هستند و عده‌ای موافق آن هستند که شایسته است زمانی‌که سندی به امضا می‌رسد طرفین امضاء باید به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه مشاهده می‌کنیم آمریکا به‌عنوان یکی از طرف‌ها قوانین توافق را نقض کرده و کارشکنی می‌کند.

هاشمی با اشاره به موضوع پرداخت‌های نامتعارف و غیر قانونی در سیستم دولتی عنوان کرد: این موضوع دردناکی است که انتظار می‌رود قوای سه گانه با پیگیری قانونی این موضوع برای ملت مشخص کنند بر اساس چه قانونی برخی حقوق‌هایی با میزان پرداختی بالا و برخی حقوق ناچیز می‌گیرند.

وی در ادامه صحبت‌های خود به اوضاع داخلی کشور بحرین اشاره کرد و افزود: اکنون فردی کشور بحرین را هدایت می‌کند که 4 هزار فرد بی‌گناه را زندانی سیاسی کرده است.

هاشمی گفت: اشغال کشور بحرین توسط دولت سعودی نتیجه‌ای جز سرکوبی شهروندان بحرینی نخواهد داشت که این حرکت‌ها فقط با هدف جلب رضایت‌مندی آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد.

وی در پایان با تبریک پیشاپیش میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام در پانزدهم رمضان از شهروندان حمیدیه درخواست کرد در روز سه‌شنبه این هفته در جلسه جمع‌خوانی قرآن که هر ساله در ماه مبارک رمضان هر جزء قرآن به میزبانی یکی از شهرهای استان برگزار می‌شود شرکت کنند.
انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.