مدیر خیریه مسجد عمار یاسر از توزیع بسته های مواد غذایی به ۵۰۰ خانواده محروم تحت پوشش خیریه این مسجد با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیون تومان خبر داد.

زهرا نشاط در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود:این بسته های توزیع شده شامل مواد غذایی ضروری برای استفاده خانوارهای محروم در ایام ماه مبارک رمضان است،

وی تصریح کرد : اقلام شامل روغن، برنج، حبوبات، ماکارونی، گوشت، قند و چند خوراک دیگر است، این در حالی است که علاور بر این کمک در شب نخست ماه میهمانی خدا تعداد ۶۰ غذای گرم به ۶۰ خانواده نیازمند توزیع گردید.

مدیر خیریه مسجد عمار یاسر با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰۰ نفر از افراد تحت پوشش خیریه این مسجد از میهمانی سفره افطار این مسجد بهر مند می شوند.

زهرا نشاط با اشاره به هزار نفر خیر ثابت خیریه مسجد عمار یاسر گفت: طی سه ماه گذشته مبلغ ۶۰ میلیون تومان جهیزیه برای ۲۴ عروس و ۱۵ مورد سیسمونی نوزاد به افراد تحت پوشس اهدا شد.

وی با اشاره به ۷۰۰ خانواده تحت پوشش این مسجد ، تصریح کرد: کمک های افراد خیریه در قالب کمک هزینه تحصیل ، مواد غذایی، هزینه رهن واجاره منزل خانواده هاو هزینه ازدواج دختران این خانواده ها است ‌.

مدیر خیریه مسجد عمار یاسر با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده های تحت پوشش این خیریه توسط زنان سرپرست خانوار اداره می شوند ، افزود: در بحث کار افرینی برنامه های خوبی در حال طراحی است که قرار است از تابستان امسال بطور جدی اجرایی شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.