مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کرمان امروز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه ،حجت الاسلام مصطفی بساوند سرپرست ادار ه اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان افزود: اختتامیه مرحله شهرستانی سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان کرمان با تجلیل از 65 نفر برتر این رقابتها همراه با ضیافت افطار امروز 26 خرداد ماه د"ر آستان امام زاده محمد (ع) کرمان برگزار می شود.

وی افزود این مرحله از مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال بالای 18 سال در 10 رشته انتخابی برگزارشدکه در نهایت پس از رقابت شرکت کنندگان نفرات برتر اول تا سوم هر رشته ضمن تجلیل به مرحله استانی این رقابتها که در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود راه خواهند یافت.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان باتاکید بر اهمیت برگزاری مسابقات قرآن کریم توسط سازمان اوقاف تصریح کرد:تمامی دستگاههای فرهنگی و دینی می توانند مسابقات قرآن کریم را برگزار کنند اما مسابقاتی که از سوی سازمان اوقاف برگزار می شود،علاوه بر مراحل شهرستانی ،استانی و کشوری تا مرحله بین المللی ادامه دارد.

حجت الاسلام بساوند همچنین برگزاری محفل انس با قرآن کریم با قرائت"علی محمود شمیس"قاری برجسته بین المللی مصری را یکی از حاشیه های این مراسم ذکر کرد.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: تجلیل ، قرآن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.