هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره به میزبانی ساری برگزار می شود.

ساری میزبان هشتمین اردوی فوتبال نابینایانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال نابینایان در حالی هشتمین اردوی آمادگی ریو را آغاز می کنند که هفتمین اردوی خود را در قالب یک تورنمنت پیش پارالمپیکی در برزیل برگزارکرد و به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها رسید.

تیم ملی فوتبال پنج نفره با حضور 13 ملی پوش شامل 10 بازیکن و 3 دروازه بان هشتمین اردوی آمادگی را از 26 خرداد ماه تا 2 تیرماه علت شباهت آب و هوایی با ریو در شهر ساری برگزار می کند.

براین اساس حسین رجب‌پور، محمد حیدری (خوزستان)، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی‌نسب (کرمان)، احمدرضا شاه‌حسینی، حجت‌الله مزارعی و رسول باصری (فارس)، امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی‌اصغر (آذربایجان شرقی)، کامبیر محکم (خراسان رضوی) و دروازه بانان: میثم شجاعیان (فارس)، مرتضی رمضانی (گیلان)، اکبر شوشتری (مرکزی) به تیم ملی دعوت شدند تا زیر نظر جواد فلفلی سرمربی تیم به تمرین بپردازند.

سعید ناهیدی به عنوان سرپرست در این اردو همراه کادر فنی تیم حضور دارد.

جواد فلفلی سرمربی تیم ملی در خصوص برپایی این اردو گفت: شهر ساری از لحاظ جوی مشابه با ریو است که با بازیکنان کمک می کند تا در رطوبت زیاد بتوانند بازی کنند و در پارالمپیک با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: تا مردادماه با همین ترکیب تمرین خواهیم کرد و پس از آن نفرات اصلی تیم را با تصمیم کادر فنی مشخص می کنیم تا اردوهای پایانی را با ترکیب اصلی تمرین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: شناختی که از ارزیابس بازیکنان در تورنمنت بدست آوردیم را در برنامه تمرینی این اردو لحاظ می کنیم و آنالیزی از بازی تیم های تورنمنت برزیل برای ملی پوشان خواهیم داشت.

انتهاهی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار