فلفلی: تورنمنت برزیل شناخت ما را کامل کرد/ با آرامش به ریو می رویم

سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان گفت: شناخت خوبی از مکزیک و مراکش درتورنمنت پیش پارالمپیکی برزیل بدست آوردیم و با اطمینان در ریو حاضر می شویم.

جواد فلفلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تورنمنت بین المللی برزیل بیان کرد: این رقابت ها شناخت جامعی از تیم های حاضر در ریو به ما داد و اولین بار بود که دو تیم مراکش و مکزیک در یک تورنمنت حاضر می شدند و ما توانستیم آنالیز لازم را از بازی این دو تیم بدست آوریم.

وی افزود: از پارالمپیک لندن تا کنون بازی تیم های برزیل و آرژانتین را ندیده بودیم و می توان گفت که تغییرات زیادی داشتند و این رقابت باعث شد تا قبل از ریو نقاط ضعف و قوت این دو تیم را بشناسیم و با یک آمادگی در پارالمپیک حاضر شویم.

فلفلی ادامه داد: بازیمنان تیم ملی دردیدار مقابل تیم ژاپن و برزیل در حد انتظار ظاهر نشدند واین نکته که تیم ژاپن پارالمپیکی نیست و حریف ضعیف تری نسبت به ایران است باعث شد بازی اول را خوب ظاهر نشویم و به یک نتیجه تساوی بسنده کنیم و در مصاف با تیم برزیل نیز شرایط میزبانی و قدرت این تیم بر بازیکنان غالب شد و در هر دو دیداری که با برزیل داشتیم منجر به شکست شد.

وی تصریح کرد: ازعملکرد شاگردانم راضی هستم و می توان گفت 70 درصد از تمریناتی را که در اردوها برگزار کرده بودیم در رقابتها انجام دادند و اگر اندکی با انگیزه تر بازی می کردند می توانستیم قهرمان این تورنمنت باشیم.

فلفلی درباره ادامه اردوهای آمادگی تیم ملی عنوان کرد: هشتمین مرحله آماده سازی تیم ملی با حضور 13 ملی پوش شامل 10 بازیکن و 3 دروازه بان از 25 خرداد تا 2 تیرماه برگزار می شود و به دنبال آن هستیم اردوها را به علت شباهت آب و هوایی ساری با ریو در این شهر برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره در پایان خاطر نشان کرد: ترکیب نهایی تیم ملی در مردادماه تعیین می شود و اردوی متصل به اعزام با نفرات اصلی برگزار می شود.تلاشمان را می کنیم تا نتیجه تورنمنت برزیل را در پارالمپیک تکرار کنیم و در سکوی قهرمانی ریو قرار بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار