رییس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: برای بررسی طرح های پژوهشی و تخصیص کمک مالی در این معاونت واحدی به نام کنترل پروژه تشکیل شده است.

 امید توکلی، رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به طرح های ستاد های این معاونت اظهار داشت: متاسفانه برخی از طرح های ستادهای توسعه فناوری به نتیجه نرسیده و در مرحله مناسب و قابل قبولی قرار ندارد به همین دلیل در معاونت واحدی به نام کنترل تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای ارائه شده درصد قابل قبولی از طرح هایی که از اعتبارات مصوب معاونت علمی استفاده کرده اند به نتیجه رسیده و در مراحل نهایی قرار دارند و بقیه طرح ها یا هنوز به نتیجه نرسیده اند یا اینکه نیاز به اعتبار بیشتری دارند.

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی در خصوص طرح های مورد حمایت معاونت گفت: طرح های مورد حمایت معاونت علمی با توجه به میزان اعتباری که از معاونت دریافت کرده‌اند درگروه های مختلف  تقسیم بندی می شوند که طرح های با اعتبار دریافتی بالای یک میلیارد در گروه A  قرار می گیرند و معاونت بیش از نصف آن را  حمایت می کند و  واحد کنترل پروژه، بررسی های خود را از این گروه ها انجام می دهد.

توکلی یاد آورشد: واحد کنترل پروژه به بررسی زمانبندی قراردادها می پردازد تا میزان پیشرفت طرح ها در زمان مقرر و دستاوردهای پروژه مذکور را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی عنوان کرد: تاکنون 10 طرح توسط واحد کنترل پروژه مورد بررسی قرار گرفته و خوشبختانه نتایج قابل قبولی در پی داشته است و بررسی دیگر طرح ها نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار