مدیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی فناوری گفت:این ستاد با همکاری و حمایت سازمان محیط زسیت از مقالات و پروژه های زیست محیطی در جهت عملیاتی کردن پژوهش ها و پایان نامه های انجام شده حمایت می‌کند.

 مصطفی قانعی مدیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به همکاری های شرکت های دانش بنیان با ستاد توسعه زیست فناوری اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان که مرتبط با فعالیت های محیط زیست کار می کنند برای ورود به بازار فروش محصولات و ارائه تحقیقات با این ستاد همکاری های شان را گسترش دادند.

وی ادامه داد: این ستاد با همکاری و حمایت سازمان محیط زیست از مقالات و پروژه های زیست محیطی در جهت عملیاتی کردن پژوهش ها و پایان نامه های انجام شده حمایت خود را طبق دستور العمل ابلاغی معاونت علمی فناوری انجام می دهد.

مدیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی فناوری در خصوص پژوهش های انجام شده در حوزه های زیست دریایی گفت: برای نجات تالاب جازموریان و دریاچه ارومیه  در این ستاد با حمایت سازمان محیط زیست یک نوع باکتری تولید شده که کار آن تولید موادی برای صاف کردن آلودگی های بستر آب این دریاچه و تالاب جازموریان است.

قانعی تاکید کرد: این باکتری با پاک کردن محیط آبی دریاچه ارومیه از تولید جلبک های زیان بار جلوگیری می کند و این سبب پاک بودن محیط دریایی این تالاب ها وافزایش تولید مثل آبزیان می شود.

وی یاد آورشد:تولید انبوه این باکتری در جهت پاک شدن آب دریاچه ارومیه و تالاب جازموریان در آزمایشگاه زیر نظر متخصصان این ستاد با نظارت سازمان محیط زیست صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.