معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: انجمن های صنفی استان اردبیل در برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری همکاری می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر تقی‌زاده در جلسه بررسی نحوه همکاری انجمن‌های صنفی اردبیل در برگزاری جشنواره مشارکت‌های ملی گردشگری در اردبیل اظهار داشت: برگزاری سومین "جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد گردشگری حلال و ظرفیت ایرانی" از 15 اردیبهشت تا 15 مرداد ماه سال جاری در سطح ملی برگزار می‌شود که همکاری انجمن‌های صنفی استان اردبیل در این جشنواره گامی بسیار ارزشمند است.

وی افزود: سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری در 4 بخش عکس ،فیلم، سفرنامه نویسی و ایده‌های قابل تجلی و عرضه با استفاده از عنوان اصلی جشنواره و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایران اسلامی و مبنای حلال بودن خدمات و تولیدات ایرانی مانند مهمان نوازی، خوراک ایرانی، سوغات، صنایع دستی، تنوع فرهنگی برگزار می شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش آگاهی عموم جامعه از ارزش‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردم در خلق ایده‌ها و تفکرات نوین و معرفی فرصت‌ها و استعدادهای گوناگون صنعت گردشگری در مدیریت بهینه حضور گردشگران بین‌المللی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.