اردبیل؛

فعالیت 160 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل حدود ۱۶۰ پایگاه تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت در مدارس استان اردبیل فعال شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری افزود: برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان به صورت بهینه از هفته اول تیرماه تا پایان مردادماه انجام می‌شود که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تمامی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان اردبیل کلاس‌های اوقات فراغت تابستان امسال را در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس برگزار می‌کنند.

وی گفت: برگزاری این کلاس‌ها فرصت مناسبی برای استعدادیابی و استعدادپروری دانش‌آموزان است که سال گذشته اردوهای موقت تابستانی در 6 اردوگاه استان اردبیل برگزار شد که فقط 20 هزار نفر سال قبل از اردوگاه مقدس اردبیلی در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت استفاده کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در سطح استان اردبیل حدود 160 پایگاه تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت در مدارس استان اردبیل فعال شده است که 285 برنامه عملیاتی تدوین شده و 386 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.