مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تاکنون ۲۱ سرمایه‌گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قاسم مظفری در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تاکنون 21 سرمایه‌گذاری برای سرمایه گذاری در استان اردبیل اعلام آمادگی کردند و سهم سرمایه‌گذاری خارجی استان اردبیل 140 میلیون دلار است که امیدواریم بتوانیم این سرمایه‌گذاری را در منطقه تحقق دهیم.

وی با اشاره به اینکه دفتر خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران در استان اردبیل راه‌اندازی شده است، گفت: این دفتر وظیفه شناسایی سرمایه‌گذاران، معرفی فرصت‌ها وظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل را به عهده دارد و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و داراریی استان اردبیل بیان کرد:سال گذشته 700 میلیارد تومان رایانه در استان اردبیل پرداخت شده و متاسفانه درآمد استان اردبیل نیز بسیار پایین‌تر بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و افزایش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی درآمد پایدار را در استان ایجاد کنیم.

مظفری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده موانع تولید و سرمایه‌گذاری در استان اردبیل برداشته می‌شود که نیاز است دستگاه‌های اجرایی برای خارج کردن منطقه از رکود اقتصادی نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند تا سرمایه‌گذاران بدون هیچ دغدغه‌ای در منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.