مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: آتش سوزی در قسمت انبار یک فروشگاه مواد غذایی در شرف آباد خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.

آتش  درانبارموادغذایی شعله ور شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، علی عسکری گفت: پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 4 را به همراه گروه امداد و نجات ساعت 05:11دقیقه صبح امروز به شرف آباد اعزام کرد.

وی با بیان اینکه انبار یک فروشگاه مواد غذایی دچار آتش سوزی شده و آتش در حال سرایت به فروشگاه و قسمت‌های دیگر بود، افزود: نیروهای عملیاتی به سرعت با قطع جریان برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی از چندین سمت آتش سوزی را مهار و آتش را کاملاً خاموش کردند.

عسکری با اشاره به اینکه آتش نشانان از سرایت آتش سوزی به اطراف جلوگیری کردند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و حادثه مذکور تنها خسارت مالی بر جای گذاشت.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار