فرمانده انتظامی بروجرد از متلاشی شدن باند سه نفره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛سرهنگ دلیری گفت: این باند 3 نفره سرقت شامل 2 سارق مرد و یک سارق زن پس از آگاهی از نبود اهالی خانه اقدام به سرقت همه اموال آنها کرده است.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: سارقان تاکنون به 50 فقره سرقت منزل اعتراف کرده‌اند و مقادیر قابل توجهی لوازم منزل از آنها کشف شده است.

وی اضافه کرد: این باند سرقت با استفاده از شگرد گذاشتن برگه‌های تبلیغاتی در شکاف درب خانه‌ها پس از مطلع شدن از حضور اهالی خانه در کمال آرامش اقدام به سرقت همه اسباب و وسایل خانه کرده‌اند.

وی با اشاره به دستگیری 6 مالخر عنوان کرد:همچنین یک واحد تعمیرات طلا در بازار طلا‌فروشان شهرستان بروجرد به دلیل همکاری با این باند پلمب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری 6 باند سرقت در شهرستان بروجرد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت:‌ این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روند روبه رشدی را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی بروجرد به روند کاهشی وقوع سرقت در این شهرستان در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: این آمار در سال‌های 93 و 94 به ترتیب کاهش 20 و 21 درصدی را نشان می‌دهد.

دلیری عنوان کرد:‌ آمار کاهشی سرقت در شهرستان بروجرد از ابتدای سال جاری تاکنون نیز سیر نزولی 9 درصدی را نشان می‌دهد.

وی به کشف 96 درصد وقوع جرائم در شهرستان بروجرد اشاره و تأکید کرد: تحقق آمارهای یاد شده در سایه تلاش شبانه‌روزی پلیس به دست آمده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.