مدیریت تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد گفت: مدیریت تربیت‌بدنی همگانی در راستای حمایت از تیم‌های خودجوش جوانان و نوجوانان محلات و تکیه بر نقش مساجد در محله‌ها، اقدام به واگذاری امانی «دروازه گل‌کوچک» به دارندگان تیم‌های محلی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی مجد افزود: با نیازسنجی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام ماه مبارک رمضان و همزمانی با فصل تابستان، برنامه‌های متنوع ورزشی را برای شهروندان مشهدی تدارک دیده است.

وی گفت: هر ساله در این ایام، تیم‌های فوتبال محلی در محلات مشهد تشکیل‌شده و به ورزش و مسابقه می‌پردازند که کمبود عمده این تیم‌ها، نداشتن دروازه برای انجام بازی‌ها و مسابقات بود.

مدیریت تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد افزود: مدیریت تربیت‌بدنی در راستای حمایت از تیم‌های خودجوش جوانان و نوجوانان محلات و تکیه بر نقش مساجد در محله‌ها، اقدام به واگذاری امانی «دروازه گل‌کوچک» به دارندگان تیم‌های محلی می‌کند.

مجد با اشاره به مسجد محور بودن این طرح، گفت: تیم‌های مردمی که به استفاده از این طرح علاقه داشته باشند می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از امام جماعت مسجد محل سکونت خود، به یکی از 23 سالن ورزشی شهرداری مراجعه و نسبت به دریافت دروازه گل‌کوچک اقدام کنند.

وی با یادآوری این‌که دروازه‌ها به‌صورت امانی در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد، اظهار کرد: اعضای تیم می‌توانند در طول ماه مبارک رمضان از آن استفاده کرده و در پایان این ماه، به سالن‌های ورزشی تحویل دهند.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد با بیان این‌که هزار دروازه گل‌کوچک برای واگذاری در اختیار تربیت‌بدنی‌های مناطق 13گانه شهری مشهد قرار داده شده، افزود: شهرداری مشهد در تلاش است تا در کنار توجه به پرورش روح در این ماه پر برکت، به سلامت و پرورش جسم نیز بپردازد.

مجد خاطرنشان کرد: علاوه بر تجهیزات ارائه‌شده، دیگر امکانات تربیت‌بدنی شهرداری مشهد همچون 23 سالن سرپوشیده ورزشی و 170 زمین ورزشی روباز در اختیار همشهریان عزیز قرار دارد.

وی در خصوص زمان واگذاری این دروازه‌ها، گفت: تحویل دروازه‌های گل‌کوچک به علاقه‌مندان از هفته گذشته آغاز شده که تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.