مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از جمع آوری و اصلاح بیش از 40 درصد از تابلوهای غیر مجاز توسط شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی گفت: شهرداری بر طبق مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد از ابتدای امسال تاکنون اقدام به جمع آوری و اصلاح تعداد320 تابلوی غیر مجاز از6منطقه و 5 محور سطح شهرکرده است.
وی با اشاره به مشارکت بیش از 40 درصد از شهروندان در اصلاح و جمع آوری تابلوهای غیر مجاز افزود: طرح اصلاح و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز سطح شهر در5 محور شامل خیابان صیاد شیرازی،بلوار امامت، بلوار مجیدیه، خیابان بهار و خیابان شیرازی در حال انجام است که تعداد 114 تابلوی غیر مجاز توسط مالکان و 206 تابلو توسط شهرداری جمع آوری شده است.

محبی تصریح کرد: طبق مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد ارتفاع تابلوی شناسایی سردرب واحدهایی که ارتفاع از کف معبر تا سقف ۳ متر است برابر یک متر و ۴۰ سانتی متر و در خصوص واحدهایی با ارتفاع بیش از سه متر حداکثر برابر دو متر و طول آن نیز برابر ممر واحد صنفی مجاز است.

وی افزود: نصب تابلوی شناسایی در مغازه های یک طبقه، نباید بالاتر از دست انداز بام و در ساختمان های بیش از ۲ طبقه نیز نباید مزاحم نما و پنجره فوقانی شود، در صورت عدم رعایت ضوابط فوق و نیز عدم اصلاح تابلو، شهرداری ظرف مدت ۱۰ روز پس از صدور اخطاریه اقدام به جمع آوری و جریمه مالک خواهد کرد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.