سومین شعبه بانکداری اسلامی کشور از سوی بانک انصار با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی، ائمه جمعه و جماعات و فعالان اقتصادی در شهرستان چابهار راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مدیر امور شعب بانک انصار سیستان و بلوچستان در مراسم بهره برداری از سومین شعبه بانکداری اسلامی در چابهار افزود: بانکداری اسلامی در راستای تحقق شعار امسال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در سیستان وبلوچستان به عنوان پایلوت در حال انجام است.

وی ادامه داد: تمامی مسائل فقهی، شرعی و اسلامی در بانکداری اسلامی رعایت و خدمات بانک انصار در عقود شرعی و دینی با نظر علمای شیعه و سنی پس از ساعت ها بحث و تبادل نظر راه اندازی شده است.

وی گفت: تمامی فعالیت های پرداخت تسهیلات در شعبه انصار چابهار و دو شعبه زاهدان و ایرانشهر زیر نظر علما و با تایید روحانیان شیعه و سنی بصورت کاملا اسلامی و شرعی انجام خواهد گرفت.

مدیر امور شعب بانک انصار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بانکداری اسلامی تسهیلات طبق شریعت اسلامی بدون هیچ بهره و سودی پرداخت می شود و از فعالان اقتصادی حمایت ویژه برای توسعه کسب وکار آنان خواهد شد.

مولوی عبدالرحمن ملازهی امام جمعه اهل سنت چابهار نیز افزود: افزود: اخذ سودهای کلان، رباخواری بانک ها و جریمه دیرکرد در اسلام حرام است و تا قیامت نیز حلال نخواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار