معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان گفت: آتش نشانان طی دو روز گذشته در 3 حادثه رانندگی به 4 مصدوم امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛عبدالرحیم شاقوزایی افزود: دو حادثه برخورد پراید با گاردریل جاده و سقوط موتورسیکلت در مسیر رودخانه، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اعلام شد که بلافاصله پس از اعلام تیم های امدادی در محل حوادث حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این حوادث با حضور به موقع آتش نشانان از بروز تلفات بیشتر پیش گیری شد اما عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این دو حادثه منجر به مصدومیت دو نفر شد که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در روز گذشته نیز یک مورد واژگونی خودروی حامل نفت به این سازمان اعلام شد که با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند و پس از ایمن سازی محل به 2 مصدوم این حادثه امداد رسانی لازم را صورت دادند.

وی خاطرنشان کرد: طی دو روز اخیر دو مورد حریق خودرو نیز به وقوع پیوست که با حضور به موقع آتش نشانان این دو حریق نیز مهار شدند و از بروز اتفاقات بدتر پیشگیری به عمل آمد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان گفت: بروز حریق زباله و پاره شدن کابل برق نیز از جمله حوادث دو روز اخیر بودند اما نکته تحمل برانگیز عدم بروز حریق منزل و یا مغازه طی این مدت زمان بود که این نشان دهنده توجه بیشتر خانواده ها به هشدارها و نکات ایمنی است، لذا امید است تا با رعایت بیشتر این نکات دیگر چنین حوادثی رخ ندهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار