مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام برای آزمون کاردانی به کارشناسی سال 95 تا ساعت 24 روز یکشنبه 23 خرداد تمدید شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 95 اقدام نکرده اند مهلت ثب نام و انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون تا ساعت 24 روز یکشنبه 23 خرداد 95 تمدید شد.
 
توکلی افزود: تا ساعت 12 امروز سه شنبه 18 خرداد 95 تعداد 65 هزار و 216 داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند.  
 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بنابراین آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب رشته به منظور شرکت در آزمون مذکور اقدام نکرده اند  توصیه می شود که در این مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.   
 
وی افزود: داوطلبان عزیز با توجه به اطلاعیه های منتشره سازمان و بویژه اطلاعیه ای که بعد از ظهر امروز سه شنبه 18 خرداد 95 در رابطه با تمدید مهلت ثبت اطلاعات دفترچه راهنما و همچنین کد رشته محل های جدید بر روی سایت قرار می گیرد در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته و حداکثر تا ساعت 24 روز سه شنبه 23 خرداد اقدام کنند.  
 
توکلی اظهار کرد: اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون اقدام کردند بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد . لذا این دسته از داوطلبان نیز با مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان درباره تمدید مهلت ثبت نام و اطلاعات دفترچه راهنما و همچنین کد رشته محل های جدید نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته خود و حداکثر تا روز یکشنبه 23 خرداد اقدام کنند.  
 
وی تاکید کرد: بر اساس ضوابط پذیرش دانشجو در 70 رشته موسسات عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی 233 هزار و 641 نفر است.  
 
توکلی افزود: ظرفیت پذیرش در 50 رشته از این 70 رشته بدون آزمون  66 هزار و 730 نفر است.
 
وی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در 20 رشته با آزمون 166 هزار و 911 نفر است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار