سابقات کاپ آسیایی رویینگ در روز دوم مسابقات در مسافت هزار متر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران:در گروه اول دور مقدماتی رویینگ تکنفره سنگین وزن بانوان پریسا احمدی، حانیه بیداد و نماینده اندونزی اول تا سوم شدند. در گروه دوم این ماده مهسا جاور اول، مریم کرمی دوم و قایقران قزاقستان سوم شدند. نفرات اول دور مقدماتی این ماده مستقیما به فینال صعود کردند و ما بقی به شانس مجدد راه یافتند.


در روئینگ تکنفره سبک وزن بانوان مسابقه تعیین خط انجام شد و نازنین ملایی و زینب نوروزی اول و سوم شدند و نماینده اندونزی در رده سوم قرار گرفت. 
در رویینگ تکنفره سبک وزن مردان گروه اول حامد خدری، امیرحسین محمودپور و نماینده عراق در رده های نخست قرار گرفتند. در گروه دوم این ماده نمایندگان اندونزی کره شمالی و تایلند اول تا سوم شدند. نفرات اول دور مقدماتی این ماده به فینال صعود کردند و مابقی به شانس مجدد راه پیدا کردند.

در رویینگ تکنفره سنگین وزن مردان گروه اول دور مقدماتی نمایندگان قزاقستان، تایلند و کره شمالی اول تا سوم شدند. در گروه دوم این ماده سیاوش سعیدی و خشایار عباس آبادی اول و دوم شدند و نماینده اندونزی در رده سوم قرار گرفت. نفرات اول و دوم دور مقدماتی این ماده به فینال راه یافتند و مابقی به شانس مجدد رفتند.

در مسابقه تعیین خط رویینگ دونفره تک پاروی مردان تیم قزاقستان اول شد و میثم جوهری و وحید جوهری در رده دوم قرار گرفتند و فرزاد کربلایی قلی زاده و فرهاد کربلایی قلی زاده جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در مسابقه تعیین خط رویینگ دونفره جفت پاروی سبک وزن بانوان نازنین رحمانی و حمیرا برزگر در رده نخست قرار گرفتند و نمایندگان قزاقستان و اندونزی دوم و سوم شدند.در رقابت تعیین خط رویینگ دونفره جفت پاروی سبک وزن مردان نماینده اندونزی اول شد، محمدحسین حقی و امیرحسین محمودپور در رده دوم قرار گرفتند و علی نقیبی و علی نیکوخصال سوم شدند.

در مسابقه گروه اول مقدماتی رویینگ دونفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان پریسا احمدی و فرحناز عشقی در رده نخست قرار گرفتند، مهسا جاور و نازنین ملایی دوم شدند و تیم قزاقستان رده سوم را به خود اختصاص داد. در گروه دوم این ماده نمایندگان کره شمالی، اندونزی و قزاقستان در رده های اول تا سوم این ماده قرار گرفتند. نفرات اول این ماده مستقیما به فینال راه پیدا کردند و مابقی به شانس مجدد رفتند.
این رقابت ها پیش از ظهر امروز 16 خردادماه با برگزاری مسابقات شانس مجدد ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار