رییس فدراسیون کبدی از اعزام تیم های ملی به رقابت های آسیایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس فدراسیون کبدی که برای شرکت در مجمع انتخابات این هیات در گیلان به رشت سفر کرده بود گفت : تیم ملی بانوان ایران هشتم تیرماه برای شرکت در رقابت های آسیایی به کره جنوبی اعزام می شود و پس از آن تیم های کبدی ساحلی  بانوان و آقایان کشور در رقابت های ساحلی آسیا که با حضور 15 کشور در ویتنام برگزارخواهد شد، شرکت می کند.

محمدرضا مقصودلو همچنین افزود: برای پیشرفت این رشته ورزشی در کشور با سوتار مربی طراز اول جهان  از کشور هندوستان قرارداد امضا کردیم تا از 24 تیر تا 24 بهمن برای آموزش و دانش افزایی مربیان کشور و ارتقای ورزش کبدی در استان های مختلف حضوربیابد.
وی با بیان اینکه کبدی ایران در آسیا و جهان رتبه دوم را دارد افزود : برای کسب عنوان قهرمانی باید تیم هندوستان قهرمان آسیا و جهان را شکست دهیم ویکی از اهداف بزرگ ما عنوان قهرمانی رقابت های آسیایی است.

رییس فدراسیون کبدی همچنین برگزاری مسابقات کارگری و دانش آموزی را از دیگر برنامه های مهم این فدراسیون در سال جاری عنوان کرد و افزود : طبق آمار وزارت ورزش ، فدراسیون کبدی در بین 38 فدراسیون موجود در ایران در بخش قهرمانی در رتبه 14 و در بخش توسعه همگانی در رتبه 16 کشور قرار دارد.
مقصودلو با اشاره به اهمیت استعدادیابی در این رشته ورزشی گفت :  در این بخش فعالیت های بسیار خوبی داشتیم که این امر باعث شد تا وزارت ورزش و جوانان دو میلیارد ریال بودجه برای این امر به فدراسیون کبدی اختصاص دهد .
وی در ادامه با اشاره به حضور دوملی پوش گیلانی در تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان و داشتن مربیان خوب  ، وضعیت کبدی گیلان را مثبت ارزیابی کرد و افزود : قول دادیم در قسمت تجهیزات به هیات های شهرستانی کمک کنیم و با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان گیلان خانه کبدی استان و سالن های ورزشی کبدی را در شهرستان ها ایجاد خواهیم کرد.

در پایان انتخابات ریاست هیات کبدی گیلان که با حضور وی در اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد ، حسین میربلوک تنها کاندیدای احراز این پست با کسب  14 رای از 17 آرای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات معرفی شد .

وی پیش از این به مدت هشت ماه سرپرستی این هیات را برعهده داشت.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.