اهواز؛

افزایش کشف کالاهای قاچاق

افزایش کشف کالاهای قاچاق به دلیل راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه افزایش کشف کالاهای قاچاق به دلیل راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود، گفت: پلیس آگاهی خوزستان طی روزهای اخیر کشفیات خوبی داشته و شناسایی باند سه نفره سارقان که ۱۱ دستگاه خودروی سارقان از آنها کشف شد، از جمله موفقیت های این پلیس تخصصی است.

سرهنگ سید محمد صالحی اضافه کرد: دستگیری باند سارقان مسلح در دزفول که یک نفر از آنها فوت شد، دستگیری سارق زورگیر با ۳۷ فقره سرقت و دستگیری دو سارق در بانکی در روز گذشته که به ۱۱ فقره سرقت اعتراف و توسط مالباختگان شناسایی شدند نیز از دیگر موفقیت های کسب شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: در دو ماه اول امسال ۱۲ درصد افزایش تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ داشتیم. سال گذشته ۶۷ هزار و ۱۱۱ تماس و امسال ۷۶ هزار و ۲۶۸ مورد تماس داشتیم.

صالحی بیان کرد: در دو ماه اول امسال ۱۹ درصد افزایش تماس های مردمی را با سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی داشتیم. در این تماس ها شکایات نسبت به عملکرد نیروی انتظامی ۱۰ درصد کاهش یافته و میزان رضایتمندی هم سه درصد افزایش نشان می دهد.

وی خبر داد: پلیس فتا چند روز گذشته فردی را که تحت عنوان فوتبالیست کلاهبرداری می کرد را دستگیر کرده است. مالباختگان ۵۰ نفر بودند و متهم پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در دو ماه اول امسال طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرمخیز را در دستور کار قرار دادیم و ۱۱ مکانی که افراد معتاد از آنها به عنوان محل استعمال مواد مخدر استفاده می کردند را با هماهنگی مراجع قضایی پلمب کردیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.