گروه بین‌المللی تواشیح سبطین اهواز به منظور تبلیغ دین اسلام و مذهب تشیع در ماه رمضان به کشور اوگاندا اعزام خواهند شد و به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرگروه تواشیح سبطین اهواز ، از اعزام این گروه تواشیح به کشور اوگاندا از سوی شورای عالی قرآن کریم و سازمان ارتباطات اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رضا شریفی،  با اشاره به اینکه این گروه ۲ تیرماه(۱۶ ماه مبارک رمضان) این سفر اعزام خواهند شد، افزود: این سفر به مدت ۱۰ روز به طول می‌انجامد و تا ۱۲ تیرماه(۲۶ ماه مبارک رمضان) ادامه دارد.

شریفی با بیان اینکه در این سفر آخرین اثر این گروه به نام «نورٌ بداً» اجرا خواهد شد، افزود: این اثر که در مدح پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) است از اشعار عباس حزباوی و ابوامل الربیعی استفاده شده است.

مدیرگروه تواشیح سبطین اهواز در ادامه گفت: در این سفر ۴ نفر از اعضای این گروه شامل رحیم شریفی، سید حسین موسوی، علی سواری و صادق بیت‌سعید است اعزام خواهند شد.

یادآور می‌شود رضا شریفی، رحیم شریفی، علی عبدالخانی، ناصر حق‌شناس، صالح سخراوی، سید حسین موسوی، علی سواری‌ و صادق بیت سعید اعضای گروه تواشیح سبطین اهواز هستند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.