نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : بینش و منش امام راحل سراسر الگو برای بدنه مدیریتی جامعه است و باید درلایه های مختلف جامعه نهادینه شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در جلسه درس اخلاق مدیران استان افزود: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در راستای احیای اسلام ناب محمدی(ص) گام برداشتند و در این راه خطیر از هیچ کوششی فروگذار نبودند و می طلبد مدیران، گروه های مرجع فکری، جامعه روحانیت و دانشگاهیان و اندیشمندان امروز با شیوه های کارآمد و اثرگذار اهداف والای امام راحل را عمل کنند و اشاعه دهند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: امام خمینی (ره) هدیه الهی برای جامعه بشریت بود و اندیشه های تابناک آن امام بزرگوار در اکثر کشورهای جهان ظهور پیدا کرده و بیداری اسلامی شکل گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: تاکید بر اهمیت وحدت اسلامی در اندیشه های امام خمینی (ره) به عنوان شاخصی برای اقشار و اندیشه های متفاوت جامعه است که جامعه امروز نیازمند آن است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ایام ارتحال امام خمینی (ره)، فرصتی برای انتقال اندیشه های ناب امام خمینی(ره)، رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی آن شخصیت فرزانه به نسل جوان است.
 آیت الله دری ، شرکت آحاد جامعه به خصوص مدیران دستگاه های اجرایی در آیین بیست و هفتمین سالگرد امام راحل در بیت تاریخی امام در شهر خمین را ضروری دانست و گفت: مردم استان مرکزی به واسطه زادگاه امام راحل وظیفه سنگینی در این خصوص بر عهده دارند بنابراین همه باید در روز 14 خرداد در بیت تاریخی امام راحل حضور داشته باشند.
 عضو مجلس خبرگان رهبری ، اساس جمهوری اسلامی را خدمت بی منت عنوان کرد و گفت: صالح ترین افراد در دستگاه های مختلف به مردم خدمت می کنند که این مهم یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.