اراک؛

انقلابی بودن مردم بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : انقلابی بودن مردم بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه شهر اراک در خطبه های عبادی سیاسی اولین نماز جمعه ماه رمضان امسال گفت : مهمترین عاملی که ملت ایران را در مقابل استکبارهای جهانی و دشمنان کشور پیروز کرد و به مردم قدرت بخشید، عامل انقلابی و استکبار ستیزی مردم ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همه مسئولین بویژه نمایندگان مجلس دهم را به همت و تلاش مضاعف برای رسیدن به خودکفایی دعوت کرد و از آنان خواست برای مقابله با ول انگاری فرهنگی و کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال در جامعه برنامه ریزی و تلاش کنند.
وی در ادامه ماه رمضان را فرصت طلایی برای مسلمانان دانست که باید قدر این لحظات را بدانند و از برکات این ماه مبارک بهره مند شوند .
امام جمعه اراک همچنین با گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری ( س ) گفت اسلام مدیون تلاش و مجاهدت این بانوی بزگوار است .
آیت الله دری به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) هم اشاره کرد و افزود : مجلس و دولت باید در بخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن، احساس وظیفه کنند و با خرید تضمینی محصولات تولیدی ،کشاورزان را به تلاش بیشتر در راه تولید و رونق بخشیدن به اشتغال تشویق کنند و با ایجاد صنایع تبدیلی و زنجیره ای از این بخش حمایت کنند.
امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه ها، با انتقاد از پرداخت های غیر متعارف به برخی افراد ، از مسولین دولتی ، مجلس و دستگاه های نظارتی خواست این مسئله را به صورت جدی پیگیری کرده و با متخلفین برخورد کنند .
 انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.