محدودیت‌های پلیس راه کشور را در جاده‌های چالوس ، کرج و شمشک را در این گزارش بخوانید.

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج-تهرانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم‌اکنون در باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک و آزاد راه کرج-قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

برهمین اساس در تمامی راه ها و محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

محور رستم آباد- گیلان، محور رشت – قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، کمربندی دهلران ، محور فرعی اولنگ – شاهرود کماکان مسدود است.

*جاده چالوس از امروز تا شنبه یک‌طرفه می‌شود

بر این اساس و طبق آخرین دستورالعمل پلیس‌راه کشور از ساعت 21 روز چهارشنبه دوازدهم خرداد تا ساعت شش صبح روز پنجشنبه سیزدهم خرداد تردد انواع وسائل نقلیه در جاده چالوس از کرج به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

همچنین ماموران پلیس‌راه در استان مازندران از ساعت 18 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز پنجشنبه این هفته اجازه عبور خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج را نمی‌دهند.

برای روز شنبه نیز ساعت 13 تا دو بامداد روز یکشنبه شانزدهم خرداد تردد در جاده چالوس از کرج به سمت استان مازندران ممنوع بوده و از ساعت 16 روز شنبه تا دو بامداد یکشنبه حرکت در این محور به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

*محور شمشک به دیزین تا 17 خرداد مسدود شد

به رغم اعلام رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور مبنی بر بازگشایی محورشمشک به دیزین فرمانده پلیس راه کشور از مسدود بودن این محور تا 17 خرداد خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار