آمارهای باور نکردنی از "برده داری‌مدرن" در جهان

یک مؤسسه، گزارشی تکان دهنده از گسترش برده داری در جهان منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز، بنیاد "واک فری" امروز گزارش تکان دهنده ای را در خصوص برده داری در جهان منتشر کرد. بر اساس این گزارش در حال حاضر بیش از 45 میلیون برده در سراسر جهان وجود دارد. بیشتر این برده ها در هند، کره شمالی و ازبکستان زندگی می کنند.

در این گزارش آمده است: "پدیده برده داری در جهان با برخورداری از یک روند تصاعدی همچنان رو به افزایش است. با شروع سال 2016 میلادی، تعداد 10 میلیون نفر به شمار برده های جهان اضافه شد. این میزان در مقایسه با سال 2014 از 28 درصد رشد برخوردار بود."

در ادامه این گزارش آمده است: "هند در صدر فهرست کشورهای برده دار جهان قرار دارد. در این کشور بیش از 18 میلیون برده زندگی می کنند. چین با 3 میلیون برده در جایگاه دوم قرار دارد. شمار برده های پاکستان به بیش از  2 میلیون نفر می رسد. بنگلادش و ازبکستان با بیش از یک میلیون برده در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند."

پدیده برده داری در کشور کره شمالی نیز به شدت افزایش یافته است. مؤسسه واک فری، این پدیده رواج یافته در کره شمالی را "برده داری‌مدرن" می نامد. به گزارش این مؤسه بیش از 4 درصد ساکنان این کشور برده هستند.

این مؤسسه برای تکمیل پژوهش خود 42 هزار مصاحبه را با مردم 25 کشور جهان و به 53 زبان مختلف برگزار کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
آدم چقدر پست میتونه بشه که هم نوع خودش رو بعنوان برده بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
دوران اجباری سربازی با حقوق 110هزار تومان برای فوق لیسانس نمود واقعی برده داری مدرن است که با برچسب تقدس فرد را واداربه گذراندن این دوره می کنند. فقط نمیدونم چرا برخی جوانان و آقازاده ها با بهانه های مختلف از گذارندن این دوره مقدسسسسسسسسسسس معاف می شوند و از آنها سلب توفیق میشود. اجازه دهید آنها دوران خدمت را تمام و کمال بگذرانند و از این دوره فیض کامل را ببرند چرا که دوره خدمت مقدس است بقول خودتان هرچه بیشتر بهتر.!!!!!!!!!!!!.
آخرین اخبار