مدیر مركز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری از حمایت این مركز و دفتر موسیقی حوزه هنری از استعدادهای جوان شركت كننده در برنامه شب آواز ایرانی خبر داد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ علی قربانی مدیر مركز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری با بیان اینكه تا پایان سال 1395 چند گروه برگزیده كه در برنامه‌های شب آواز ایرانی اجرا داشته‌اند انتخاب می‌شوند، اظهار كرد: پس از رایزنی‌هایی كه با مركز موسیقی حوزه هنری صورت گرفت، تصمیم گرفتیم تا چند گروه جوان و مستعد را كه در سلسله برنامه‌های شب آواز ایرانی به اجرای آثارشان می‌پردازند، انتخاب كنیم و آلبوم موسیقی این گروه‌ها توسط حوزه هنری به بازار عرضه شود.
 
وی ادامه داد: سه نفر از اساتید موسیقی انتخاب شده‌اند كه قرار است در هر برنامه شب آواز ایرانی حضور داشته باشند و یك گروه را در پایان برنامه، به عنوان گروه برتر معرفی كنند. فریدون شهبازیان، علی اصغر شاه‌زیدی و مظفر شفیعی كارشناسان موسیقی هستند كه در پایان سال 95 ، 12 چهره برتر را معرفی خواهند كرد و از این تعداد نیز 4 گروه انتخاب و آلبوم صوتی آن‌ها منتشر می‌شود.
 
قربانی همچنین گفت: در هر برنامه شب آواز ایرانی 3 گروه به اجرای موسیقی می‌پردازند و یك گروه یا خواننده مهمان هم حضور خواهد داشت. فراخوان حضور در این مراسم نیز بر روی سایت مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری قرار گرفته و علاقه مندان برای حضور در این رویداد فرهنگی و هنری می‌توانند قایل صوتی اثر خود را به این آدرس ارسال كنند و در صورت تایید برای اجرا در شب آواز ایرانی حاضر شوند.
 
مدیر مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری خاطرنشان كرد: هدف از برگزاری مراسم شب آواز ایرانی، كشف و حمایت از استعدادهای جوان و مستعد در عرصه موسیقی سنتی كشور است و تلاش داریم تا با برگزاری مستمر این برنامه، جریانی تازه در موسیقی كشورمان ایجاد كنیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار