برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر تیرنگ در ساری معرفی شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هیأت داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر تیرنگ پس از بررسی 21 اثر در سه بخش صحنه ای ، اجراهای پژوهشی و آیین های نمایشی ، برترین ها را مشخص کرد .

در بخش پژوهش : لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به حمزه کاظمی برای پژوهش تیرگان از مازندران ، مهدی دریایی برای پژوهش (لا لا لا لا علی اصغر) از مرکزی ، رضا فقیهی برای رشکی و ماسی از همدان اهدا شد .

همچنین در بخش آیین های نمایشی در قسمت موسیقی: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به اجرا کنندگان آیین صحرا از گلستان (اسفندیار قرنجیک) ورشکی و ماسی از همدان (رضا فقیهی ) تقدیم شد .

در طراحی فضا : لوح تقدیر ، جایزه نقدی و تندیس به پژمان شاهوردی برای نمایش زنه چال از لرستان ، لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به محسن اردشیر برای نمایش خوشه برنج از مازندران و پرهام اخلاقی برای نمایش کوچ آبی از مازندران اهدا شد .

در بخش بازیگری زن: لوح تقدیر به همراه تندیس و جایزه نقدی به حدیث گودرزی برای نمایش زِنه چال از لرستان ، لوح تقدیر و جایزه نقدی به امینه فخری برای نمایش نون پوشون از بوشهر و رخساره شهنه راد برای نمایش نون پوشون از بوشهر تقدیم شد .

در بخش بازیگری مرد : ننر لوح تقدیر ، تندیس به همراه جایزه نقدی به گروه نمایش شاهزاده ابراهیم از گیلان به به آقایان مصطفی و مرتضی اورسا ، لوح تقدیر و جایزه نقدی به میلاد صادق زاده برای نمایش زِنه چال از لرستان و قاسم رجبی برای نمایش مجلس شلمچه از مازندران اهدا شد .

در بخش ایده و متن لوح تقدیر ، تندیس و جایزه نقدی به پژمان شاهوردی برای نمایش زنه چال از لرستان ، لوح تقدیر و جایزه نقدی به محسن اردشیر برای نمایش خوشه برنج از مازندران و پرهام اخلاقی برای نمایش کوچ آبی از مازندران تقدیم شد .

در بخش کارگردانی: لوح تقدیر ، تندیس به همراه جایزه نقدی به پژمان شاهوردی برای نمایش زِنه چال از لرستان ، لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به محسن اردشیر و غنچه شکوهیان برای نمایش خوشه برنج از مازندران و پرهام اخلاقی برای نمایش کوچ آبی از مازندران اهدا شد .

همچنین در بخش جنبی: از 13 جلد کتاب در مورد آیین و مراسم نمایشی و مذهبی مازندران به ویژه تعزیه رونمایی شد.

سیزدهمین جشنواره ملی تیرنگ با نام و یاد شهید مدافع حرم سید جواد اسدی شهید شبیه خوان از 7 خرداد با حضور هنرمندان 28 استان در شهرهای ساری ، قائمشهر ، آمل و نوشهر آغاز به کار کرد و امروز پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار