مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت برق‌رسانی به منطقه طسوج بیش از یک میلیارد تومان اعتبار لازم است .

   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داوود راهزادی با اشاره به پروژه برق‌رسانی به منطقه طسوج با بیان اینکه سال گذشته پیرو دادخواستی که اهالی منطقه طسوج در رابطه به تامین برق داشتند، پیگیر برق‌رسانی به این منطقه شدیم، اظهار کرد: تعداد زیادی از روستاها و 70 درصد از منطقه طسوج ساکنین دایم هستند که نیاز هست پمپاژهای کشاورزی هم داشته باشند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: در نیمه دوم سال 94 بازدیدی از منطقه طسوج به عمل آوردیم، به نتیجه‌ای رسیده، تصمیماتی گرفتیم و کار را شروع کردیم.
 
وی با اشاره به این مطلب که در نیمه دوم سال 94، بخشی از هزینه را از محل منابع داخلی اجرا کردیم که حدود 400 میلیون تومان بود، خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبار را نیز از محل برنامه‌ریزی بودجه 94 کار کردیم و کار اساسی که انجام شد بحث اصلاح خط اصلی از منطقه سادات بود چرا که برق از آنجا تا انتهای طسوج رسانده می‌شود.
 
این مسؤول با بیان اینکه حدود 400 میلیون تومان هم شبکه اصلی را بازسازی کردیم، عنوان داشت: چون هم مسیر، مسیر صعب‌العبوری است و هم از زمان احداث آن زمان زیادی می‌گذشت و شبکه شبکه قابل اعتمادی نبود نیاز به بازسازی شبکه لازم بود.
 
راهزادی با اعلام اینکه باید حدود 30 کیلومتر طراحی کرده تا منازلی که در حاشیه جاده و عمدتا در کنار رودخانه هستند از نعمت برق برخوردار شوند، متذکر شد: با توجه به اینکه ساکنین به صورت پراکنده بوده و برق‌رسانی نیز به صورت پراکنده انجام می‌شود، هزینه بیشتری متحمل خواهد شد چرا که انشعابات فرعی نیز دارد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هزینه لازم جهت برق‌رسانی به منطقه طسوج را بیش از یک میلیارد تومان ذکر کرد و یادآور شد: امیدواریم فرماندار محترم چرام بتوانند در بحث هزینه منابع عمرانی از منابع داخلی کمک کنند تا بتوانیم بخشی زیادی از کار را در سال 95 به اتمام برسانیم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.