آغاز دور پنجم مجلس خبرگان رهبری/3

آیت‌الله اسلامی: انتخاب آیت‌الله جنتی سیلی محکمی به انگلیس بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زمینه برای کاندید شدن آیت‌الله هاشمی فراهم نبود.

آیت الله علی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص انتخاب رئیس و هیئت رئیسه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انگلیس کوشید تا در مجلس خبرگان رهبری دخالت کند و علیه آیت‌الله جنتی حرف‌هایی را مطرح کرد و از ملت ایران خواست تا به وی رأی ندهند تا وارد خبرگان رهبری نشود.

وی در ادامه افزود: مجلس خبرگان رهبری در تعیین هیئت رئیسه اصرار بر این داشت که سیلی محکمی به انگلیس بزند و این کشور توبه کند که دیگر قصد دخالت در امور داخلی ایران نداشته باشد.

آیت‌الله اسلامی با اشاره به اینکه مجلس خبرگان رهبری رأی قاطعی به آیت‌الله جنتی دادند، ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان رهبری با این کار وحدت و انسجام در خبرگان را حفظ کردند و جواب دندان شکنی به انگلیس دادند.


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدواریم این تصمیم در انتخاب رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری درس عبرتی برای رسانه‌ها و دولت‌های بیگانه باشد تا دیگر نسبت به استقلال و عزت ایران توطئه‌های دیگری نداشته باشند.

آیت‌الله اسلامی درخصوص تمدید نشدن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی کاندید نشد چرا که زمینه برای وی آماده نبود و حرف‌ها و حاشیه‌های اخیری که از سوی خانواده‌ش ایجاد شد تأثیرگذار بوده است. این اقدامات در کارهای سیاسی و اجتماعی هاشمی رفسنجانی تأثیر داشته است. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار