از فرمانده قرارگاه سید الشهدا در زنجان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فرمانده قرارگاه سید الشهدا در این مراسم گفت : عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر برگ زرین تاریخ مقاومت ایران اسلامی است.

سردار اوصانلو با اعلام اینکه امروز هم فرهنگ ایثار و شهادت سوم خرداد سال 60 در جای جای ایران اسلامی جاری است افزود : آمریکاییها در سوریه با حضور 80 کشور نتوانستند به آرزوی خود برسند.

فرمانده قرارگاه سید الشهداء با بیان خاطراتی از آزاد سازی شهرهای نبل و الزهراء در سوریه گفت : با رشادتهای رزمندگان اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت این شهرها پس از 4 سال با دست پاسداران و نیروهای مقاومت آزاد شد.

سردار محمد تقی اوصانلو با یادآوری اینکه تنها راه مبارزه با استکبار مقاومت است افزود : تا زمانی که اسلام زنده است آمریکاییها و انگلیسیها آرام و قرار ندارند.

وی امنیت را بزرگترین ارمغان شهدا و سرداران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود : مسئولین سیاسی کشور هم امروز برای دفاع از امنیت همانند بسیجیان و با همراهی مردم در کنار هم از امنیت کشور دفاع کنند.

سردار اوصانلو به واسطه شجاعت و توفیق در آزاد سازی شهرهای شیعه نشین الزهرا و نبل سوریه نشان فتح از مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا دریافت کرده است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.