آتش‌سوزی منزل مسکونی واقع در بلوار پیروزی سمنان با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان گفت : در‌ پی تماس شهروندی با سامانه 125 سمنان مبنی بر مشاهده دود غلیظ در یکی از مجتمع‌های مسکونی واقع در بلوار پیروزی این شهر، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان بی‌درنگ مأموران ایستگاه‌های شماره 4 و 2 را به همراه سه دستگاه خودرو و هشت نفر آتش‌نشان همزمان به محل اعزام کرد.

سعید اسماعیل‌پور امروز اظهار: پس از حضور تیم عملیاتی در محل حادثه، مشاهده شد که از طبقه پنجم ساختمانی که ساکنان آن نیز در منزل حضور نداشتند، دود بسیار زیادی خارج می‌شود و آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه پیشگیری و اطفایی تقسیم‌ شدند.

 وی گفت :گروه نخست، به ایمن‌سازی محل و قطع برق و گاز ساختمان اقدام و از گسترش حریق به سایر منازل و نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

اسماعیل‌پور ادامه داد: گروه دوم هم با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده و آب خودرویی، خود را به کانون آتش که از آشپزخانه منزل شروع به پیشروی کرده بود، رسانده و در کم‌ترین زمان ممکن آتش را مهار و خاموش کردند.

وی افزود: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان در حال بررسی است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سمنان افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده و همه ساکنان ساختمان در سلامت هستند.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: آتش ، مهار ، سمنان ، منزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.