هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم به مناسبت گرامیداشت روز تاسیس بنیاد بیماری‌های خاص همایش خانوادگی بیماران خاص را در قم برگزار کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء‌ یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم است که علاوه بر فعالیت در حوزه ورزش قهرمانی، در بخش‌های همگانی و فرهنگی نیز برای اقشار دارای بیماری‌های خاص و پیوند اعضاء برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند.

این هیأت ورزشی با کمک انجمن تلاش و امید قم به مناسبت گرامیداشت روز تاسیس بنیاد بیماری‌های خاص، همایشی خانوادگی با حضور این قشر برگزار کرد، همایشی که در آن حدود 250 شرکت‌کننده به میزبانی اردوگاه ملاصدرا شهر کهک حضور داشتند.

از برنامه‌های برگزار شده در این همایش، سخنرانی یکی از فوق‌تخصص‌های خون راجع به بیماری تالاسمی بود و در حاشیه این همایش، شرکت‌کنندگان در مسابقات دارت و طناب‌کشی رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند، ضمن اینکه مسابقه نقاشی برای افراد زیر 10 سال برگزار شد و در پایان به نفرات برتر هر رشته در هر دو گروه آقایان و بانوان جوایزی اهدا شد.

در این همایش رقابت‌های دو و میدانی، شنا و بدمینتون قهرمانی کشور برگزار شده است و اعزام نمایندگان قم به این مسابقات در تابستان سال جاری انجام می‌شود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور در حالی تابستان امسال برگزار می‌شود که هر یک از ورزشکاران حاضر در این پیکارها، ‌امکان رقابت در دو رشته را دارند، ضمن اینکه ورزشکاران شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی کشور باید متولد استان اعزام‌کننده خود باشند.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان رده سنی زیر 18 سال، رده سنی 19 سال و بالاتر برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسابقات رشته شنا بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور نیز در رده‌های سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال در مواد و رشته‌های مختلف به انجام می‌رسد، ضمن اینکه در بدمینتون و تنیس روی‌میز نیز نمایندگان قم با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار