کرمان؛

جایگاه قدرتمند ایران در منطقه غرب آسیا

مدیر کل زندانهای استان کرمان گفت :نظام جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر در جايگاهي قرار گرفته كه هيچكس جرأت حمله به اين كشور را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی ولی نیا در نشست صمیمی با ایثارگران زندانهای استان کرمان نقش جانبازان و ايثارگران چه در دوران دفاع مقدس و چه در صحنه هاي ديگر را به عنوان پشتوانه انقلاب مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) افزود :: کسی که در راه خداوند جراحتی بر دارد در حالی وارد محشر می شود که بوی شهیدان را دارد.
ویهمچنین از بزرگ جانباز کربلا سخن گفت وخاطر نشان کرد: حضرت ابوالفضل العباس (ع) قبل از اینکه به درجه شهادت نایل شود اول به درجه جانبازی نایل شد و این نشان از این دارد که ایشان دارای یکسری ویژگیها و صفاتی بوده که باعث شده این چنین بدرخشد.

وی تصریح کرد : بسیارخرسندیم که در اداره کل زندان های استان تعدادي از خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران حضور دارند و در راستاي اصلاح و تربيت افراد بزهكار گام برمي دارند.

وي تلاش براي اصلاح و تربيت مددجويان زندانها را داراي ثواب بسياردانست و اظهارداشت : تلاش در راستاي جلب رضايت خداوند عامل مهمي در تاثيرگذاري هر چه بيشتر اقدامات است.

ولی نیا همچنين با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: در اين دوران رزمندگان كشور با سلاح ايمان به مقابله با توطئه هاي دشمنان پرداختند و در پرتو فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي به پيروزي رسیدند.
وي با اشاره به اينکه درخت اسلام كه با خون شهدا آبياري شده اكنون به درختي تنومند تبديل شده است، افزود: نظام جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر در جايگاهي قرار گرفته كه هيچكس جرأت حمله به اين كشور را ندارد.
مدیر کل زندانهای استان کرمان تأكيد كرد: بايد در عرصه هاي مختلف به گونه ای به مردم خدمت و تلاش شود كه شرمنده شهدا نشويم.

وي خدمت به مردم تحت لواي انقلاب اسلامي ايران را توفيقي الهي برشمرد و گفت: بايد از اين فرصت به بهترين نحو ممكن استفاده كرد.

همچنین در این مراسم محسن میرشکاری نماینده امور ایثارگران در اداره کل زندان های استان ، هدف از برگزاري این مراسم را تجليل از جانبازان و پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌هاي والاي فرهنگ ايثار و شهادت عنوان کرد و گفت: وظيفه همه ماست كه با تقدير از اين عزيزان همچنان اين ارزش‌ها را زنده نگه داريم.

وی افزود: همه ما مديون كساني هستيم كه با صبر، بردباري و استقامت در راه پايداري ارزش‌هاي والاي اسلامي از هيچ كوششي دريغ نكردند و امروز خالصانه و خاضعانه هدايت‌گر جامعه اسلامي هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار