ترکمنی نایب‌رئیس هیأت بدمینتون استان قم گفت: نفرات برتر رقابت‌های رنکینگ بدمینتون دختران قم در رده‌های سنی مختلف اتنخاب شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت شرکت کنندگان در مسابقات بدمینتون رنکینگ دختران قم یک فرصت بسیار مناسب برای بخش بانوان هیأت و مربیان پرتلاش ما در قسمت بانوان بود که با رقابت نفرات حاضر در این رقابت‌ها به دقت به ارزیابی آنها پرداخته و بهترین‌ها را برای اعزام‌های پیش‌رو انتخاب کنند.

نایب‌رئیس هیأت بدمینتون استان قم بیان کرد: رقابت‌های رنکینگ بدمینتون دختران قم در رده سنی نوجوانان و با حضور 12 بدمینتون‌باز بر‌تر استان به انجام رسید و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر در تالار بدمینتون فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان مسابقه دادند

وی افزود: در این دوره از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون دختران نوجوان استان قم مسابقه پایانی بین عارفه خادم و ملیکا شیبانی به انجام رسید و در نهایت خاتم با برتری مقابل حریف خود رتبه نخست را کسب کرد.

ترکمنی عنوان کرد: سومین نفر برتر مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران قم به عنوان نخستین رقابت رسمی سال 1395 هیأت در بخش بانوان، فاطمه جنتی بود، ضمن اینکه زهرا کاظمی، مبینا عبداللهی، فاطمه فرزان، سارا زارع‌زاده، سمانه احمدی‌نیا، شیدا مردانی و موژان ذوالقدری چهارم تا دوازدهم شدند.

وی تصریح کرد: در این رشته چهره‌هایی همچون سارا حسینی، شادی رحمتی، شبنم رحمتی، ملیکا شیبانی و نرگس افشاری در رده‌های سنی بالاتر نظیر جوانان و بزرگسالان حضور دارند.

نایب رئیس هیات بدمینتون استان قم اظهار کرد: برای تقویت پشتوانه بدمینتون بانوان قم یکی از اهداف ما سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه و تربیت بازیکنان جوان و مستعد این رشته است.

در پایان یادآور شد: بانوان بدمینتون‌باز قم در رده‌های سنی مختلف باید حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را طبق تقویم فدراسیون بدمینتون تجربه کنند، ضمن اینکه هدف ما ارتقاء جایگاه بدمینتون قم در لیگ کشور نیز خواهد بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار