چهارمین نمایشگاه گل و گیاه در زنجان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ این نمایشگاه از ۲۸ اردیبهشت تا دوم خرداددر محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین برگزار می شودو علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کنند.

سرپرست سایت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: مایشگاه گل و گیاه، فضای سبز شهری، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای، همزمان با اولین نمایشگاه شاهکارهای طبیعت و ارگانیک، همچنین اولین نمایشگاه گردشگری و توانمندی‌های جذب توریست و پنجمین نمایشگاه صنایع‌دستی ایران، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

فاطمی افزود:این دو نمایشگاه‌ به مدت شش روز و در فضای عمومی سه هزار و ۴۰۰ مترمربع و هزار و ۵۰۰ متر مربع غرفه‌سازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ شرکت برتر نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز شهری، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای در این نمایشگاه حضور دارند و تهران، البرز، همدان، کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل وزنجان استان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند

فاطمی عنوان کرد : گل و گیاه، ادوات باغبانی و آبیاری، منبت‌کاری، صنایع‌دستی، بدلیجات، چرم، خاتم‌کاری، معرق، محصولات ارگانیک، گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی از جمله محصولات ارائه شده هستند .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.